Эмуляторы Игровых

Эмуляторы приставки Dendy, скачать игры бесплатно игровых ...

Научно-фантастическая игра в жанре RPG. В 22 веке человечество построило космическую колонию. В одной из точек Лагранжа находятся два колоссальных вращающихся космических поселения и база для запуска спутников, известные как «кластер Isis». На станции 2 произошла биологическая катастрофа, после чего связь со всем кластером была утеряна. Земля отправила космический корабль с разведывательной миссией. Сразу же по прибытии завязывается бой с роботами Интернет казино краснодар. Сразу же по прибытии завязывается бой с роботами. Корабль, на котором прибыли герои, уничтожен. Нескольким членам экипажа удалось добраться до территории, на которой жители колонии держат оборону. Главный герой Ген спасает капитана корабля, но тот сильно ранен. Перед смертью он успевает сообщить Гену о том, что если кто и знает о причинах происходящего, так это некий товарищ по фамилии Штольте. Ген отправляется собирать новую боевую команду, по пути решая насущные проблемы жителей колонии. Сама игра представляет собой классический RPG с видом сверху. Игрок может набрать команду из четырёх членов а также использовать помощь неигровых персонажей по мере продвижения. Можно ходить по лабиринтам космической станции, летать в космос, ездить на различных транспортных средствах, собирать лут, прокачивать команду персонажей, создавать новое оружие, зарабатывать очки опыта и денежные средства. Придётся покупать и продавать оружие, броню, лекарства, запчасти для роботов и спецсредства и экипировать ими членов команды. Система боя пошаговая. Враги нападают на вас в случайных местах карты. Можно указывать персонажам, в каком порядке и какие проводить атаки, кому следует применить лечение и восстановление сил, или использовать автоматическую систему боя. Персонажи могут быть отравлены, потерять много крови или просто впасть в панику. Для нейтрализации этих эффектов существуют специальные лекарства, навыки лечения игровых персонажей или отдых и лечение на чекпоинтах. Игра заканчивается если погибает Ген. Имеется неограниченное число продолжений, игра возобновляется с последнего чекпоинта. На картридже была аппаратная возможность для сохранения игры в два доступных слота (должна работать и на эмуляторе). Графика отличная, особенно для игры 1991 года. Множество красочных анимированных вставок, выполненных с применением параллаксного скроллинга. В игре масса детально проработанных неигровых персонажей (NPC). Практически ни один из них не похож на другого. С каждым из них можно поговорить, и в большинстве случаев вы получите полезную информацию по прохождению, квест или узнаете новые детали сюжета. Игра не выпускалась нигде, кроме Японии. Основной причиной была дороговизна специализированной микросхемы — VCR7-маппера (~80 USD). В неё был встроен дополнительный звукогенератор, что позволило получить на приставке звук, сравнимый по качеству с таковым на 16-битных пристваках и аркадных автоматах начала девяностых. Текста в игре очень много, и весь он был на японском. Только в 2014 году, после 10 лет кропотливой работы, в результате которой значительная часть кода игры была модифицирована, команда ромхакеров «Aeon Genesis» выпустила перевод игры на английский. Так что, если вы не знаете японского, рекомендую сделать перевод игры. Для этого скачайте *. ips файл перевода, например с https:// / ?id=lagrange и программу «LunarIPS patcher» (для ОС Windows). Извлеките *. nes файл из ROM'а игры, если он запакован в zip, запустите LunarIPS и нажмите кнопку Apply IPS Patch.

Эмуляторы приставки Super Nintendo, скачать игры бесплатно ...

Программа попросит открыть *. ips и *. nes файлы а потом спросит, куда сохранить переведённый *. nes файл. Автор: Рейтинг лучших игр от приставки Супер Нинтендо (Super Nintendo, SNES) Самые популярные игрушки по мнению пользователей: История игровой приставки Super Nintendo, Super NES и SNES - 16-битная игровая приставка, выпущенная Nintendo в Европе, Бразилии США и Австралии. В Японии она известна под названием Super Famicom (Super Family Computer). В Южной Корее она называлась Super Cowboy и распространялась Hyundai Electronics. Super Nintendo Entertainment System стала второй домашней консолью Nintendo, вслед за NES (в Японии выпускалась как Famicom). Система приобрела большую популярность в большой части Азии, но, тем не менее, не смогла достичь популярности своего предшественника в Северной Америке и Юго-Восточной Азии из-за большой конкуренции со стороны Sega Mega Drive. Несмотря на свой поздний старт, Супер Нинтендо (Super Nintendo) стала наиболее хорошо продаваемой консолью 16-битной эры, но лишь после того, как Sega ушла с рынка 16-битных систем, сфокусировавшись на 32-битном рынке. Технические спецификации Супер Нинтендо ( Super Nintendo, SNES): Архитектура Super Nintendo/Super Famicom была нетипичной для своего времени. Консоль имела процессор с невысокой производительностью, и ряд мощных, специально разработанных чипов для обработки звука и изображения. Позже это стало обычной практикой, но в то время такой подход был новым для разработчиков игр. В результате ранние игры сторонних разработчиков имели низкое техническое качество. Позднее разработчики освоили систему, и смогли использовать её потенциал полностью. Центральный процессор Ядро - 5A22, производимое Ricoh специально для Nintendo. Основано на 16-битном процессоре CMD/GTE 65c816 (вариант, не предшественник процессора WDC 65C816, используемого в компьютере Apple IIGS) ОЗУ Звук Контроллер звука: 8-канальный процессор Sony SPC700, работает на частоте в 1,024 МГц. Имеет 64 КБ памяти, шесть внутренних регистров и может исполнять 256 различных опкодов. Видео Максимальное количество спрайтов на экране: 128 Палитра: 15-бит глубина цвета (RGB555), общим количеством 32768 цветов. Разрешение: между 256x224 и 512x448. Большинство игр используют простые разрешения типа 256x224, 256x240, 512x224 пикселов, так как более высокие разрешения снижают скорость, вызывают мигание и/или увеличивают ограничения на слои и цвета из-за низкой пропускной способности шины; более высокие разрешения используются в менее ресурсоемких играх, внутриигровых меню, тексте и больших изображениях. Объём игрового картриджа От 2 до 32-Мбит (от 0,25 до 4 МБ). Дополнительные адресные декодеры использовали технику переключения банков памяти для того, чтобы использовать картриджи большего объёма, то есть 48-Мбит (6 Мб) для Star Ocean и Tales of Phantasia. Блок питания Трансформаторный ввод: NTSC: переменный ток 120 вольт, 60 Гц, 17 ватт, PAL: переменный ток 240 вольт, 50 Гц, 17 ватт Трансформаторный выход: постоянный ток 10 вольт, 850 мА (NTSC), переменный ток 9 вольт, 1,3 А (PAL) Джойстики В статье использованы материалы с сайта Википедия. Каталог игр Супер Нинтендо (Super Nintendo, SNES) Лучшее из разделов с удобной постраничной навигацией Эмуляторы, ромы. . . фу гадость, а для чего все это надо?  Так как часть консолей уже сложно найти на рынках, а некоторых и вообще уже давно нет, то разные фирмы разработчики написали специальные программы (эмуляторы), которые позволяют запускать игры (ромы) от приставок на разных системах, например на сотовом телефоне или PSP. Таким образом пользователь сможет играть почти во все игрушки на своем любимом устройстве (а если подключить, например, PSP к телевизору, или купить 2 джойстика для компьютера, то вообще получится полноценная игровая консоль того времени). Это стало реально в наше время, и не требует почти никаких вложений, кроме времени на установку программы (эмулятора) и скачку ромов (игрушек). Уже сегодня в метро или в автобусе можно встретить людей играющих в Марио, Танчики или Ежика Соника на сотовом телефоне, ностальгия!  Есть еще одна прелесть всего этого - Вам не нужно заново устанавливать 1000 игрушек на телефон или компьютер, портя систему разным мусором, который устанавливают современные игрушки по мимо себя. Достаточно установить всего одну программу, а далее скачивать игры в одну папку, столько, сколько Вам нужно, без установок и прочей головной боли. Большинство игрушек запускаются прямо из архива и весят очень мало: Денди - 100Кб, Сега и СуперНинтендо - 1Мб в среднем. Вот немного статистики: на нашем портале игр от Денди более 1800 шт. , Сега - более 1000 шт. , СуперНинтендо более 1500 шт. , ГБА (Game Boy Advanced) почти 2000 разных игр! Программы для запуска игрушек (эмуляторы) от приставки Супер Нинтендо  Так как Super Nintendo очень распространенная консоль, поэтому играть в нее Вы сможете почти на всех ежедневно используемых системах: Персональном компьютере, сотовом телефоне, карманном компьютере (КПК), Sony Playstation Portable (PSP). Все что для этого нужно - это скачать специальную программу - эмулятор, и загрузить игрушки (ромы) с нашего сайта.

Игры и эмуляторы приставок, компьютеров и портативных ...

Мы не будем выкладывать огромный список этих программ, так как они постоянно усовершенствуются и появляются новые решения от других разработчиков. Найти их в интернете через поисковые системы не проблема, там же найдете и подробные инструкции как их устанавливать. В рамках этого сайта мы дадим одну, самую популярную, программу (эмулятор) для компьютера и Обновился эмулятор Sega Saturn - Nova - SMPC: Fixed command SYSRES(Force Master SH2 to run Power-On vector) - VDP1: Fixed manual change/erase frame buffer(ST-V VDP1/VDP2 HARDWARE TEST) - SYSTEM: Implemented TITAN mode(Preliminary) - SYSTEM: Rewrote the startup procedure - SYSTEM: Rewrote the cartridge subsystem - SYSTEM: Refactored the CD subsystem - GRAPHIC: Fixed screen flickering - GUI: Enabled menu item "Boot" - MISC: Supported CD drive(Preliminary) - MISC: Added "Software Reset"(Hold when "Reset", equivalent to START+A+B+C) - MISC: Added more options in - MISC: Fixed a bug of the INI parser when there are square brackets within a property - MISC: Fixed a bug of dragging and dropping files directly to the executable - MISC: Some file names were changed "primary " >>> "sat primary " "memcard " >>> "sat memcard " " " >>> "sat " Обновился эмулятор Turbo Grafx-16 - Ootake. - The display delay is removed by 1 frame - "Plus 2 frames delay" of Windows Aero(Windows Vista and 7) and Windows 8(8. 1)/10 is also removed. Depending on the PC environment, together with the above, 3 frames delay is removed - "Remove Lag 3F", "Remove Lag 1F", "Remove Lag 0F" was added to "Screen" menu. You can toggle whether or not "the display delay reduction processing" described above. When "Remove Lag 0F" is selected, the same display delay as v2. 87 or earlier version of Ootake will be obtained. Switching "3F" or "0F" on Aero (Win7/Vista) or Win8/10, I think that delays(lag) can be experienced with shooting games and sports games. - XInput compatible game pad can be used. By using Microsoft's driver, it was able to use it so far. In this version upgrade, if the input responds of XInput earlier, it will take precedence - Backup RAM (Ten no Koe 2) file has been formatted to save only the required 2KB. I think that this is probably interoperable with the save data of Mednafen(wonderful emulator!). You can also read the 8KB file( " ") saved in the past version and the backup RAM file(8KB) of another older PCE emulator - Fixed a bug (occurred in v2. 87) in which buttons IV to VI sometimes did not work depending on the environment in 6-button pad compatible games - The timing approached the operation of the real machine. In "Terraforming", the problem that the screen collapsed (occurred from v2. 81) has been resolved - In VS 2008 in my development environment, the setting at the time of build prioritized the operation speed - Additionally, a detailed part has been improved and corrected Обновился мультисистемный эмулятор Mednafen. - SNES: Fixed an off-by-1 bug in the PPU code that would cause writing past the end of the OAM tile list arra - SS: Added "House of the Dead (Japan)" to internal database of games to use the data cache read bypass kludge with, to fix a game crash on the gun calibration screen - SS: Added "Virtua Fighter Kids (Java Tea Original)" and "World Series Baseball" to internal database of games to use the data cache read bypass kludge with, to fix gameplay glitches - Removed some unnecessary memory allocations in the old settings to argument parsing glue code - Fixed a crash bug with 2xSaI-family scalers during initialization(regression introduced in 1. 21. 0-UNSTABLE) - Create the Mednafen base directory(e. g. ~/. mednafen) before opening the lockfile to fix a startup error when the directory does not already exist(regression introduced in 1. 21. 0-UNSTABLE) - SS: Added kludge to fix layer offset problem in "Alien Trilogy" - SS: Added "WipEout" to internal database of games to use the data cache read bypass kludge with, to fix a hang that occurred when trying to exit gameplay back to the main menu Обновился эмулятор аркадных автоматов - Final Burn Alpha. Fixes and new features - Use real MCU for Tokio - Fix state issues with Slap Fight/Tiger Heli - Fix incremental search and sort alphabetically w/"Use Zipnames" - Improve incremental search in the game list. This search is when you type at the game list (not the search box) for example: to get to "Super Cobra" really fast, type "superco" - or - "doublew" for "Double Wings". Whatever you are searching for - just leave out the space. If "Use Zipnames" is selected, type in the romset name or a subset of it - Fix a few video bugs and state issues in "The Lost Castle in Dark Mist" - Fix dac sounds in Ultimate Mortal Kombat 3 Trilogy hack - Fix B-Wings (Alt) set boot issue - Fix color issues in Gold Medalist - Z80 Core, small improvement to vector handling - Parents Only option for driver icons (for systems that have problems with driver icons) - Create new interface and port eke-eke's high quality ym2612 core from Genplus-gx Fixes SFX sounds in Streets of Rage 2 Fixes lead and percussive guitar sounds in Mega Turrican's intro - Fix crash with NBA Jam Tournament Edition on Megadrive - Improve 68k timing for Megadrive, fixes. . . Graphics issues/corruption in Galahad Flickery separator line in VS mode on Sonic 2 and 3 Fix freeze with Desert Strike on Megadrive Overall, probably improves everything - Fix music hangs in Sonic 3 when Sonic is underwater (Z80 timing) - Fix PGM Arm7 crash on 64bit systems w/theglad, kov* - Sync. romsets with MAME 0. 188 - Sync. some romsets with MAME 0. 189 - Fix Robocop2 ending credits scrolltext (8x8 offset masking) - Fix for replays desynching with games that use SRAM/NVRAM - Strikers 1945 Plus music fix - Fix Palette Viewer for games with BDF 16BIT ONLY flag - Port Z180 Core from MAME and create FBAlpha-style cpu interface - Hook-up Z180 sound-cpu in GHOX - Games using flag BDF 16BIT ONLY are no longer 1-frame behind emulation, other projects using FBAlpha please take note (see intf/video/vid ) - Fix DAC(psg) sounds in Afterburner II Megadrive - Added define to log ram usage in src/burn/burn - Fixed Archery level in Konami's '88 Games - Fixed inputs for Nayade Resistance and Crazy Buggy on MSX - Hooked up protected versions of Alligator hunt, Touch & Go, Maniac Square in Gaelco2 Hardware - Fixed Music/SFX pitch in Arbalester, and occasional "Illegal Inst. " error when playing w/Keyboard - Hook up protection MCU for protected version of Glass - Fixed palette recalc issue w/some Taito-Z games, fixes weird colors when switching BPP during game - Fixed cut-short continue message in Data East's Breakthru - Fixed small memory leaks in dynamic Huffman compression - Hook up MCU to Tough Turf (U) and Wrestle War, fix Tough Turf (J) - Fixed 2-Player mode in Wonder Boy in Monster Land (System1) - Fixed distorted sounds in Time Pilot, Time Pilot '84, Tutanham and Commando Sega - Added Single-Screen modes (DIPS) to Gaelco's World Rally 2 and Data East's Backfire! - Fixed screen corruption at end of race in Hang-On Jr.

Эмуляторы игровых приставок

/ v-scrolling issue in Sega System E - Added notaz's BCD fixes to the Musashi 68k cpu core - Added i8x41/UPI-41 cpu core - Sync. romsets with MAME 0. 191 - Fixed occasional distorted graphics in Konami's Jail Break when playing w/Keyboard - Fixed deroon's inputs (irq timing) - New feature for Lord of Gun: shoot any side to reload - Added support for Multi/Connected sprites in Toaplan GP9001 emulation, fixes GHOX's Highscore background - UI Change, the search box text will be preserved between game loads - Fix for Use and Select buttons were erraneously swapped in Dungeons & Dragons - Shadow Over Mystara - Fix spritelag issue in Ryu Jin - Add missing third button to Life Force (Japan) - Improve paddle emulation in Gee Bee, Bomb Bee and Cutie Q - Fix sound issues with Phoenix and savestates - Fix freeze in Kaitei Takara Sagashi while starting a new game - Increase the sound level for all Taito F3 games - Small improvement to the search box. Now, for example "namco system 1", "namco system 2" or "taito f3" can be searched for - Fix color issues and impliment transmask groups for Mad Gear / Led Storm, fixing level 2+ - Fix missing tiles and scrolling issues in Last Duel level 2 - Fixed many graphical issues in Magical Crystals - Fixed input and sound issues in Zoar - Fixed timing issue in Burnin' Rubber / Bump 'n Jump - Fixed p3 / p4 inputs in Bucky and Moo Mesa - Fixed Kaiser Knuckle 2p Kick buttons - Fixed transparency issue in Motos - Fixed an input issue in CPS3 when opposite directions are pressed - Converted 1942 and over to the new tilemap system - Updated the ARM core to fix problems with Deco MLC and Deco 156 games - Fix byte, word, and quad-long DMA Transfers in SH-2 - Added stereo mode to DAC - Added bsmt2k and decobsmt soundcores - Fixed sounds/sfx in Gouketsuji Gaiden Legends - Fixed occasional clicks/pops at the beginning of emulation if the last game played was exited while the msm6295 was playing something - Fixed the fog-fadeout in the end-boss scene and other alpha-transparency issues in Moo Mesa - Fixed several minor graphic bugs in Hangzo - Slight drawing optimization for Robocop 2 and Edrandy - Fixed bad fades in Ninja Baseball Batman and occasional tilemap studder in R-Type LEO - Enabled High Score saves for most Irem M72 games - Fixed k054539 savestates and reverb function - Fixed graphics issues in Irem's Major Title making the game fully playable - Fixed music issues in Sol Divide - Added speedhack dip options for Psikyo SH-2 games - Fixed k054539 pt казино розыгрыш mini cooper. Now, for example "namco system 1", "namco system 2" or "taito f3" can be searched for - Fix color issues and impliment transmask groups for Mad Gear / Led Storm, fixing level 2+ - Fix missing tiles and scrolling issues in Last Duel level 2 - Fixed many graphical issues in Magical Crystals - Fixed input and sound issues in Zoar - Fixed timing issue in Burnin' Rubber / Bump 'n Jump - Fixed p3 / p4 inputs in Bucky and Moo Mesa - Fixed Kaiser Knuckle 2p Kick buttons - Fixed transparency issue in Motos - Fixed an input issue in CPS3 when opposite directions are pressed - Converted 1942 and over to the new tilemap system - Updated the ARM core to fix problems with Deco MLC and Deco 156 games - Fix byte, word, and quad-long DMA Transfers in SH-2 - Added stereo mode to DAC - Added bsmt2k and decobsmt soundcores - Fixed sounds/sfx in Gouketsuji Gaiden Legends - Fixed occasional clicks/pops at the beginning of emulation if the last game played was exited while the msm6295 was playing something - Fixed the fog-fadeout in the end-boss scene and other alpha-transparency issues in Moo Mesa - Fixed several minor graphic bugs in Hangzo - Slight drawing optimization for Robocop 2 and Edrandy - Fixed bad fades in Ninja Baseball Batman and occasional tilemap studder in R-Type LEO - Enabled High Score saves for most Irem M72 games - Fixed k054539 savestates and reverb function - Fixed graphics issues in Irem's Major Title making the game fully playable - Fixed music issues in Sol Divide - Added speedhack dip options for Psikyo SH-2 games - Fixed k054539 pt. 2: Use 3 different techniques (ramp to 0, check for bad last sample, slight modification to dpcm table) to get rid of clicky noises in 4bit dpcm sfx/voice samples (Moo Mesa, Bucky O'Hare, Mystic Warriors, Violent Storm, etc youtubemusic.club/p/kazino-rozygrysh-mini-cooper. 2: Use 3 different techniques (ramp to 0, check for bad last sample, slight modification to dpcm table) to get rid of clicky noises in 4bit dpcm sfx/voice samples (Moo Mesa, Bucky O'Hare, Mystic Warriors, Violent Storm, etc. ) - Fixed alpha effects in Bucky O'Hare title fadeout, and other transitional scene fades (tile layer 3 over/under sprites priority mode) - Added Z180 support to BurnTimer - Rewrite/Modernize drivers for 1943, Commando, Jack and the Giantkiller, Mole Attack, Mr. Flea, Route 16, and Bomb Jack - Fixed Safari Hunting on SG-1000, thanks to Eke of Genesis Plus GX for info! - Fixed palette/color issues in Spelunker 1 and 2 - Added proper Draw handler to Irem M62 so paused games don't advance a frame during a window update/redraw - Fixed Input Dialog: Populate the combo list with preset name when saving - Fixed broken lines in the boss tank for the M82 version of Air Duel - Removed rom patch and added proper protection simulation to Route 16 - Removed rom patch and added proper protection simulation to Meta Fox - Fixed Tetrise and Hang-On Jr. dips - Slight timing improvement for Kicker / Shaolin's Road - Use event semaphores instead of polling for better DirectSound performance and timing - Fix another cycle-related issue with ZetRunEnd, fixes sound issues with certain Neo-Geo games - Enabled High Score saving for most CPS3 games - Fixed some palette issues in Super Burger Time - Added M6502SetAddressMask() to the M6502 cpu core - Added cubic resampling interpolater to the samples core - Added speedhack dip options for Deco32 games - Enabled High Score saving for Raiden - Updated K054539 pt. 3, use cubic resampling for high quality sound - Fixed timers in SN76477 sound core - Fixed missing cut-scene graphics in Pretty Soldier Sailor Moon - Update Namco System 2's soundcore w/cubic resampling for high quality sound - Update Gaelco2 soundcore w/cubic resampling and fix crackle/pop!'s at beginning of samples - Fixed layer priority masking in Black Tiger - Fixed the MSM6295 sampling rate in Batsugun and Truxton2 - Add high-quality ICS2115 (pgm) soundcore from Jan, superior sound quality for all PGM games, fixes KOV2 music - Update ES5505/6 soundcore w/cubic interp. resampling - Increase volume in Gyruss and Monster Slider - Fixed sound loss, palette fade bug and sprite clipping issues in Double Wings - Added new interface for AY8910, updated all drivers to use it - Emulated sound cpu and hooked up all sounds in Mario Bros. (mario) - Added Sega TeamPlayer support to the Megadrive driver, enabling it for: Columns 3, Gauntlet 4, Mega Bomberman, Street Racer ( to come. . ) - Fixed player sprite color in Millipede - Added speech to Gauntlet I and II - TMS5220 sound core ported to FBA - Added save state support to the Irem M90 driver - Cleaned up the sound in Donkey Kong to get rid of clicks in some sounds - Fixed sound hz in Triple Punch and clones - Standardize savestate calls amongst soundcores - Fixed tilemap and sound synchronization issues in Rohga - Hook up sound cpu and fix sprite offsets in Pipi & Bibis / Whoopee!! on Teki Paki hardware - Fixed video and audio issues in Risky Challenge, game now playable - Updated all FM soundcores using the timer system to require a lot less support code per driver (internalized *GetTime and * ) - Fix the SRam implimentation on Megadrive - Added EA "Four Way Play" support to Megadrive, enabled for General Chaos and Mutant League Hockey - Added resampling to the ymf278b sound core, sounds right regardless of user sound rate - Added a English fan-translations of the following Megadrive games: Battle Mania Daiginjou, Gleylancer, Tougiou King Colossus, Langrisser II, Phantasy Star II Adventure series games, Pulse Man, Twinkle Tale and Undead Line - Fixed color issues on Jupiter and occasional missing pixels on Neptune in Gyruss - Added CPU IRQSTATUS HOLD to hd6309 cpu core - Fixed ending scene and movement of the rock-wall dragon boss in Labyrinth Runner/Trick Trap - Use a common timer value when starting netgames on Neo-Geo for better netgame sync - Added menu option (Misc -> Options) to enable/disable the High Resolution Timer - defaults to ON - Added Sync. to DWM option for Windows 7 - 10 windowed mode - Street Fighter II' - Champion Edition now runs at the right speed - Fixed crash w/DX9 Blitters when going to the task manager in Win7+ when Auto Pause is off - Updates to the uPD7810 cpu core - uPD7810 core, update some opcodes and add analog port reading for c-chip - Emulate Taito C-Chip for Superman, Bonze Adventure, Mega Blast, Rainbow Islands / Rainbow Islands Extra and Volfied - Use 4-Way inputs for Volfied, making the game playable - Fixed a problem where Bonze Adventure wasn't reading the dips - Re-work tile:sprite priority system in Taito F2 Pulirula: fixes tile:sprite priorities and blending effects in level 2 Liquid Kids: fixes the cut-scene/story between levels Metal Black: fixes missing moving letters before the titlescreen appears - Improved DonPachi and DoDonPachi timing to respond to inputs in 2 frames instead of 4 - Changed aspect ratio on Tecmo Bowl to look less squished - Sync. romsets with MAME 0. 197 - Analog input improvement for Konami GT and RF2 - Fixed click when paused/dc offset issue in Cheeky Mouse - Removed busyloop hacks from M6809, HD6309 and M6805 CPU Cores - Update libpng to 1. 6. 34 - Improved timing in Heavy Unit and Ghosts'n Goblins (revisited) - Fixed several bugs in the M6805 cpu core - Fixed "BAD HARDWARE" error message in most versions of Arkanoid New drivers - Added driver for Pit n Run and Jump Kun - Added driver for Glass by OMK/Gaelco - Added driver for Thunder Hoop 2: TH Strikes Back - Added driver for Manhattan, Highway Chase, Terranean, Astro Fantasia, Super Astro Fighter, Flash Boy, Lock 'n Chase, on Deco Cassette System hardware - Added driver for Pata Pata Panic - Added driver for Pacman - 25th Anniversary Edition and -Man/Galaga - 20th Anniversary Class of 1981 Reunion - Added driver for Data East's Dream Ball - Added driver for Heavy Smash and World Cup Volly '95 on Deco 156 hardware - Added driver for Avengers in Galactic Storm, Stadium Hero '96, Skull Fang, Hoops '96, Dunk Dream '95 and Hoops on Deco MLC hardware - Added driver for Captain America and The Avengers, Fighter's History, Night Slashers, Tattoo Assassins, and Dragon Gun on Deco 32 hardware - Added driver for Popper - Added driver for Mosaic and Golden Fire II - Added driver for Pipe Dream and Hatris - Added driver for The Pit, Round Up/Fitter, Dockman/Portman, Super Mouse/Funny Mouse, Desert Dan and Intrepid - Added driver for 3x3Puzzle and Casanova - Added driver for Toaplan-1 games: Vimana, Outzone, Same! Same! Same!/FireShark, Demon's World, Zero Wing, Hellfire, Truxton and Rally Bike, replacing the older individual drivers - Added driver for Konami's Double Dribble - Added driver for Nibbler, Pioneer Balloon, Fantasy, Vanguard, Sasuke and Commader and Satan of Saturn on RockOla/SNK6502 hardware - Added driver for Car Jamboree - Added driver for Metal Clash by Data East - Added driver for Jibun wo Migaku Culture School Mahjong Hen - Added driver for Metal Soldier Isaac II - Added driver for Xyonix - Added driver and sound core for Flower - Added driver for Mad Motor Prototype - Added driver for Monkey Magic - Added driver for Kangaroo, replacing the old one - Added driver for Pirate Ship Higemaru, replacing the old one - Added driver for Cop 01 and Mighty Guy, due to protection issues, Mighty Guy is without sound - Added driver for Oli-Boo-Chu - Added driver for Super Cross II - Added driver for V-Ball - Added driver for PK Scramble - Added driver for games on Vic Dual hardware *no sound yet* - Added driver for Super Speed Race Jr. - Added driver for American Speedway - Added driver for Space Stranger / 2 - Added driver for Crazy Ballon - Added driver for Clash Road and Fire Battle - Added driver for Flack Attack / MX5000 by Konami - Added driver for Master Boy (older/Z80 HW) - Added driver for Beam Invader *WIP/not working* - Added driver for Dribling - Added driver for Dora-Chan - Added driver for Combat School by Konami - Added driver for Fast Lane by Konami - Added driver for Konami's Super Basketball - Added driver for WarpSpeed *WIP/not working* - Added driver for Food Fight by GCC/Atari - Added driver for Data East's 18 Holes Pro Golf New additions to existing drivers - Add World Rally 2 - Add Mortal Kombat II (World) Unlimited Hack by Smoke on Megadrive - Add Streets of Rage 2 (USA) Syndicate Wars 2016 Hack by Gsaurus on Megadrive - Add Streets of Rage 3 - The Bare Knuckle 3 Project Hack on Megadrive - Add Rock n` Roll Racing v15 Hack by Ti - Add several great Sonic 1,2&3 Hacks - Add Mortal Kombat Revelations, Mortal Kombat 3 and Ultimate Hacks - Add Monster World IV English Translation Hack on Megadrive - Add Bubble Bobble (prototype on Tokio hardware) - Added DoDonPachi III (World, 2002. 05. 15 Master Ver) neohyphengeo productions to d - Added B. Rap Boys Special (World) - Added Super Street Fighter II sound and color improvement hack on Megadrive - Added Mega Cheril Perils homebrew game to Megadrive - Added Alex Kidd in Miracle World 2 Hack to Mastersystem - Added Dahna - Goddess` Birth (English Hack) to Megadrive - Added Masiaka (Demo scene ) by Resistance 2017 to Megadrive - Added Turrican fix/hack by linkuei & helder to Megadrive - Added Street Fighter 2 Special Champion Edition color and sound hack on Megadrive - Added FlameWing's BCD Test program to the Megadrive Driver - Added Fantasy Zone 2 (Working) and Opa-Opa (not working) to System E driver - Removed all garbage/hacks by GSC2007, as they should be avoided like the plague anyway - Add Riddle of Pythoragas and Slap Shooter to Sega System E - Added Omega to the Freekick driver - Add Contra, NES2PCE conversion to PCE - Added several Megadrive game hacks: Teenage Mutant Ninja Turtles - Tournament Fighters Hack, Streets of Rage 2 - Bare Knuckle 3 Boss Edition, Streets of Rage 2 - TMNT Hack, Streets of Rage 3 - Extreme Edition, Golden Axe III - New Character, International Superstar Soccer Deluxe - Real Names+Extras, and UEFA Euro 2004 Portugal (ISSDX Hack) - Added In Your Face iq 132 , created a handcrafted priority prom so the game works (for all emulators!) - Added Weka Invaders 1. 0 to the Sega Master System driver - Added A-Blast to the Seta 2 driver - Added Silver Valley by Enrique Ruiz / MIKGAMES to the Sega Master System driver - Added Last KM to the Gaelco driver - Added Sonic 3D Blast: The Director's Cut to the Megadrive driver - Added Bioplaything Cop to Gaelco - Updated kof99ae to 20170909 Final version - Added Mario Bros. revision G, making it the new parent - Added Pier Solar to the Megadrive driver - Added KOF2002 OMG and Omega hacks to the Neo-Geo driver - Added KOF98 mix hack to the Neo-Geo driver - Added Metal Slug 5W hack to the Neo-Geo driver - Added World Rally 2: Twin Racing (mask ROM version) to d Clones and updated romsets in existing drivers - Add clone of Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon - Add clone of Kageki - Add two clones of Return of the Invaders - Added clone of Street Fighter II: The World Warrior (Quicken, bootleg) Moffitt to d - Added clone of Street Fighter (World) (protected) Corrado Tomaselli to d - Added World clone of Ordyne - Added clone of Carrier Air Wing (USA 901130) mastercello to d - Added missing Popeye clones - Added clone of WWF Superstars (US revision 6) - Added 1943: Midway Kaisen (Japan) to d - Added Chuka Taisen (Japan) (P0-025-A PCB) and correct color proms pacman70 to d - Added Alligator Hunt (World, protected) Pablo to d - Added Alligator Hunt (unprotected, set 2) David Haywood, Peter Wilhelmsen to d - Added Super Athena (bootleg) Hammy to d - Added Crazy Climber (US set 2) John of to d - Added clone of Beast Busters (Japan, Version 2, J3) - Added clone of Lady Master of Kung Fu (set 2, older) - Added clone of Athena (bootleg) - Added clone of Cabal (UK, Joystick) - Added clone of Super Hang-On (Hang-On conversion, Beta bootleg) - Added clone of Rod-Land (World, set 2) - Added clone of Bucky O'Hare (ver AA) - Added clone of '99: The Last War (bootleg) - Added clone of Martial Masters (ver. 102, 101, 101TW) - Added clone of Gunbird 2 (set 2) - Added clone of Biomechanical Toy (Ver. 1. 0. 1878) - Added clone of TH Strikes Back (Non North America, Version 1. 0, Checksum 020EB356) - Added clones of Action Fighter (afightera, afighterb) to Sega System 16A driver - Added clone of Blood Bros. (US) - Added clone of West Story (bootleg of Blood Bros. , set 2) - Added clone of Teki Paki (location test) - Added clone of Galaxian Growing Galaxip / Galaxian Nave Creciente (Recreativos Covadonga Spanish bootleg) - Added clone of Blue's Journey / Raguy (ALH-001) - Added clone of X-Men: Children of the Atom (Brazil 950331) - Added clone of Four Trax (Asia) - Added clone of Pretty Soldier Sailor Moon (Ver. 95/03/21) and Pretty Soldier Sailor Moon (Ver. 95/03/22, Europe) - Added clone of G. I. Joe (Asia, AA) - Added clone of Knights of Valour 2 / Sangoku Senki 2 (ver. 104, 102, 100HK) - Added clone of Samurai Shodown V / Samurai Spirits Zero (NGM-2700, set 2) - Added clone of Gee Bee (UK) - Added clone of Pac-Man (bootleg, Video Game SA) - Added clone of Turbo Force (World, set 2) - Added clone of Cadash (Spain, version 1) - Added clone of Cookie & Bibi 2 (set 2) - Added clone of Pac-Land (Bally-Midway) - Added clone of Ares no Tsubasa (Japan, rev. A) - Added clone of Ghox (joystick, older) - Added clone of Opa Opa (Rev A, unprotected) - Added clone of Street Fighter II' - Champion Edition (street fighter 2' 920313 Taiwan) - Added clone of Moon Shuttle (US, version A) - Added clone of Gigas Mark II (MC-8123, 317-5002) - Added clone of Tecmo Bowl (World, set 2) - Added clone of Garou - Mark of the Wolves (NGH-2530) - Added clone of Pochi and Nyaa (Ver 2. 02) - Added clone of Enduro Racer (YM2151) (mask ROM sprites, FD1089B 317-0013A) - Added clone of Street Fighter II': Champion Edition (Playmark bootleg) - Added clone of Explosive Breaker (Korea) - Added clone of WWF: Wrestlemania (proto 2.

Эмуляторы и симуляторы игровых автоматов - скачать ...

01 06/07/95) - Added clone of Super Cobra (bootleg, set 2) - Added clone of Street Fighter II: The World Warrior (Thunder Edition, bootleg, set 2)
57